Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Κλιμάκωση των απεργιών και συντονισμός με τις υπόλοιπες συγκοινωνίες 
για να σταματήσουμε τις ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Η κυβέρνηση πιστή στον μνημονικό κατήφορο που ακολουθεί, προχωράει στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς να ξεπουλήσει την ΕΕΣΤΥ, την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ, την ΔΕΗ και συνολικά ότι έχει απομείνει από δημόσιες εταιρίες και υποδομές.
Το που οδηγούν οι ιδιωτικοποιήσεις το δείχνει καθαρά η δολοφονία τους εργάτη της Cosco στον Πειραιά μέσα στο καλοκαίρι, και οι άθλιες συνθήκες στο λιμάνι που έχουν καταγγείλει οι εργαζόμενοι στην Cosco δεκάδες φορές. Ακόμη και ο Σπίρτζης αναγκάζεται να πει ότι η Fraport που πήρε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι πολύ χειρότερη από ότι το προηγούμενο καθεστώς. Ειδικά για τις συγκοινωνίες το τι σημαίνει ιδιωτικοποίηση, το δείχνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που βρίσκεται σε τροχιά ιδιωτικοποίησης εδώ και δύο χρόνια και πριν ακόμη πέσουν οι υπογραφές, μετράει τουλάχιστον τρία ατυχήματα τους τελευταίους μήνες, με τρείς νεκρούς στο Άδεντρο της Θεσσαλονίκης.
Ας μην προσπαθεί λοιπόν η κυβέρνηση να μας πείσει ότι αυτές οι ιδιωτικοποιήσεις είναι «υποχρεώσεις της χώρας» που «δεν μπορεί να τις αποφύγει». Η αλήθεια είναι ότι αυτές οι ιδιωτικοποιήσεις είναι μια βάρβαρη πολιτική που σημαίνει άθλιες συνθήκες και θάνατο για τους εργαζόμενους, ξεχαρβαλωμένες υπηρεσίες για τους εργαζόμενους και τρελά κέρδη για τα αρπακτικά, τους δήθεν «επενδυτές»
Γι’ αυτό έχουν δίκιο οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ που απεργούν. Και χρειάζεται να βρεθούν όλοι στο πλευρό τους γιατί αν περάσει η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ θα ανοίξει η πόρτα και για την ιδιωτικοποίηση μερική ή ολική και των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας πράγμα που είναι ο διακαής πόθος εδώ και δεκαετίες όλων των αρπακτικών της αγοράς.
Ήταν λάθος η τακτική που κράτησαν τα Συνδικάτα του ΟΣΕ μέχρι τώρα.
Αναμονή και καμία κινητοποίηση και μια εικοσιτετράωρη απεργία την τελευταία στιγμή. Έχασαν ευκαιρίες που θα μπορούσαν να σηκώσουν το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης και υπήρξαν δεκάδες στιγμές με αποκορύφωμα το δολοφονικό ατύχημα στο Αδενδρο πριν λίγους μήνες. Ακόμη όμως και στην τελική ευθεία είναι εφικτό να σταματήσουμε το ξεπούλημα. Συνεχίζοντας απεργιακά στον Σιδηρόδρομο και ανοίγοντας καμπάνια ενάντια στην ιδιωτικοποίηση σε όλη την κοινωνία. Βάζοντας μέσα στον αγώνα στα σοβαρά, τα συνδικάτα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας για να μην φτάσει και η δική τους σειρά.
Είναι κρίσιμο να δώσουμε αυτές τις μάχες τώρα γιατί αυτό που διακυβεύεται είναι ο ίδιος ο Συνδικαλισμός στον Σιδηρόδρομο αν περάσει η Τραινοσε τελικά στους ιταλούς ιδιώτες. Πολλά, άλλοτε δυνατά συνδικάτα διαλύθηκαν με την ιδιωτικοποίηση όπως για παράδειγμα η ΟΣΠΑ στην Ολυμπιακή και σήμερα δεν υπάρχει ίχνος συνδικαλισμούς στις αερομεταφορές. Να χτίσουμε από τα κάτω την δύναμη που να μπορέσει να αντισταθεί στην προσπάθεια για χτύπημα του συνδικαλισμού και αυτή η μάχη ξεκινάει από τώρα.
Με τους αγώνες μας να ανοίξουμε το δρόμο και για τη διαγραφή του χρέους. Να πάψουμε να αποπληρώνουμε δις. ευρώ κάθε χρόνο για να γεμίζουν τα σεντούκια των τραπεζιτών. Να συγκρουστούμε με το Ευρώ και την Ε.Ε. Να κρατικοποιηθούν οι τράπεζες και όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις κάτω από τον έλεγχο των εργαζόμενων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου